niedziela, 29 grudnia 2013

Zdjęcia z mojego telefonu.

Hej kochane :* !

Dzisiaj cos innego,bo wrzuce Wam kilka zdjęć z mojego telefonu, sama lubię czytać takie posty he. Ostatnio nie miałam czasu na prowadzenie bloga , obecnie wypoczywam jeszcze kilka dni w rodzinnym domu (a juz niedługo wracamy z moim TZ do Warszawy) :D  

          Troszkę pomagalam mamie :*


     Kawusia z moja Sylwia :* ( swiatpelenmlecznejczekolady)
       Dzisiejszy niedzielny wieczór Sylwia i jej TZ 
     Moj ulubiony kurczak ze szpinakiem i pieczarkami :D
 Kawusia z chalwa z moja Sylwia 
Cos na osłode od mojej wspaniałej teściowej :*
Moj pieszczoch !! 
Takie pysznosci robi mi moj braciszek :D
Mniaaam :*
Wieczór z moim skarbem :*
Moje pazurki wykonane przez Anie, shellac
Kawusia mm i ciasteczka
Korzenne :D
Nie ma to jak moje lozko w rodzinnym domu i dwoch przytulakow :D 
Kwiatki od mojego Ł :* <3
Taki mały gość :D
Trenujemy! :D
Szybki spacer rano z psem :D
 
Akuku he :)

Z dziewczynkami :P
O Tak! 
Jeffus :****
Najlepsza sałatka w savonie :D

Prace moich przedszkolaków :D

Cyni miniii



Ćwiczymy :)

Dobranoc :* mam nadzieje,ze ten mix zdjęć z mojego telefonu Wam sie spodoba he 

7 komentarzy:

  1. może napiszesz post z przepisem na tego kurczaka ze szpinakiem???aż ślinka cieknie;);)

    OdpowiedzUsuń
  2. O jakie fajne zdjęcia! Sama wiesz, jak lubię przeglądać zdjęcia w Twojej komórce! ;* Moja Ewelka! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. happy new year and wish you enjoy your life all the time,big smile````
    Love your style totally, shall we follow each other and share beauties to each,
    Hope to be your friend soon Pls post more!
    I love comment and browse blogs I followed!
    http://me-poppy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. masz fajnego bloga aż miło się go czyta zapraszam do mojego jeśli zaobserwujesz to ja z miłą chęcią zrobie to samo :)

    OdpowiedzUsuń