niedziela, 29 grudnia 2013

Zdjęcia z mojego telefonu.

Hej kochane :* !

Dzisiaj cos innego,bo wrzuce Wam kilka zdjęć z mojego telefonu, sama lubię czytać takie posty he. Ostatnio nie miałam czasu na prowadzenie bloga , obecnie wypoczywam jeszcze kilka dni w rodzinnym domu (a juz niedługo wracamy z moim TZ do Warszawy) :D  

          Troszkę pomagalam mamie :*


     Kawusia z moja Sylwia :* ( swiatpelenmlecznejczekolady)
       Dzisiejszy niedzielny wieczór Sylwia i jej TZ 
     Moj ulubiony kurczak ze szpinakiem i pieczarkami :D
 Kawusia z chalwa z moja Sylwia 
Cos na osłode od mojej wspaniałej teściowej :*
Moj pieszczoch !! 
Takie pysznosci robi mi moj braciszek :D
Mniaaam :*
Wieczór z moim skarbem :*
Moje pazurki wykonane przez Anie, shellac
Kawusia mm i ciasteczka
Korzenne :D
Nie ma to jak moje lozko w rodzinnym domu i dwoch przytulakow :D 
Kwiatki od mojego Ł :* <3
Taki mały gość :D
Trenujemy! :D
Szybki spacer rano z psem :D
 
Akuku he :)

Z dziewczynkami :P
O Tak! 
Jeffus :****
Najlepsza sałatka w savonie :D

Prace moich przedszkolaków :D

Cyni miniii



Ćwiczymy :)

Dobranoc :* mam nadzieje,ze ten mix zdjęć z mojego telefonu Wam sie spodoba he 

4 komentarze:

  1. może napiszesz post z przepisem na tego kurczaka ze szpinakiem???aż ślinka cieknie;);)

    OdpowiedzUsuń
  2. O jakie fajne zdjęcia! Sama wiesz, jak lubię przeglądać zdjęcia w Twojej komórce! ;* Moja Ewelka! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. masz fajnego bloga aż miło się go czyta zapraszam do mojego jeśli zaobserwujesz to ja z miłą chęcią zrobie to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Info bagus Saya baru saja menemukan blog Anda dan telahmembaca bersama.

    Saya pikir saya akan meninggalkan komentar pertama saya.Saya tidak

    tahuharus berkata apa kecuali yang saya punya.

    OBAT PENGHANCUR MIOM

    OBAT JANTUNG BOCOR

    OBAT VITILIGO

    OdpowiedzUsuń